Famílies i docents impulsem una Xarxa d’Escoles Insubmises a la LOMCE (XEI) per tal d’organitzar des de la base una campanya de desobediència a la LOMCE. La Xarxa s’ha presentat avui, 27 de maig en la FaPaC junt amb el Manual de resistència activa.
La Xarxa, que és una de les línies d’acció inclosa al Manual de la FaPaC, vol ser un aparador que visibilitzi el malestar social que provoca aquesta norma i un espai que ens permeti sentir-nos acompanyats a tots els docents i famílies que ens proposem explorar fórmules de resistència activa amb l’objectiu d’atenuar els efectes nocius de la llei al nostre sistema educatiu i en la nostra escola.
En l’acte de presentació, la FaPaC ha fet una crida a totes les AMPA a adherir-se a la Xarxa d’Escoles Insubmises per tal de significar-se públicament contra la LOMCE i establir fórmules de resistència activa.
Una pregunta: l’assignatura de religió a la LOMCE es refereix a la religió catòlica romana, o bé també es podria escollir la musulmana, la jueva o la cristiana evangèlica? Gràcies per la resposta